Till mellanstora grabbar

För ett tag sedan visade jag finkläder som passar små töser nu till kommande helger. Jag hade inte tänkt köpa det egentligen, utan det var mest inspiration och önskningar. Nu har det blivit så att hon faktiskt har fått den blommiga klänningen och jag har köpt ett par av strumpbyxorna och lackskorna. Det blev nytt ändå. Och hon kommer vara söt som en karamell!
 
 
Skjorta med slips från Kappahl, grå jeans HM och tomteluva såklart till julafton.
Allt till nyår kommer från Lindex.
 
Storebror är rätt bestämd när det kommer till kläder. Inte gärna skjorta, mjukt och skönt, inget får vara knöligt eller konstigt. Vi får se vad har kommer ha på sig när det är dags. Han tycker ändå om att vara fin och uppklädd, så det kan gå bra.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

önskar att jag kunde få liam att ha tomeluvan på julafton men han tar av den direkt :p bättre lycka nästa år

2012-12-19 @ 08:47:42
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Mamma Elva

Stiligt! Det där med att vara bekväm är viktigt. Min far och mina bröder vill helst ha mjuka skjortor och sköna material. Gubben min är konstig som helst vill ha stela skjortor.

Ha en fin dag! kram

2012-12-19 @ 10:56:28
URL: http://elvornashem.blogspot.se
Postat av: creando

Gillar det från Lindex. Hur snyggt som helst. Mina grabbar har så svårt att trycka ner sig i färgade byxor bara. Synd tycker jag...

Kramar

2012-12-19 @ 21:38:35
URL: http://creando-kicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0