Bloggtips

Det finns ju så oerhört många inspirerande bloggar. Vad som är en inspirerande blogg för mig kan vara lite olika. Att den är snygg är viktigt och för det mesta är det utseendet som får mig att titta mer. I längden är det ändå såklart innehållet som gör att jag återkommer. Det kan både vara bra texter, fina bilder, ett ämne som är intressant eller att jag får tips om sånt som jag tycker om.
 
Hos Petra med bloggen Popetotrora har jag fått flera tips. Bland annat har hon gjort en lampa som jag tidigare har försökt mig på utan att lyckas. Men med hennes tips insåg jag vad jag hade gjort för fel.
 
Bild Popetotrora
 
Nu har Petra startat en insamling hos Unicef för utsatta barn i världen. På Unicef´s sida kan man lätt se vad pengarna faktiskt räcker till, hur många vaccin eller hur mycket vätskeersättning till exempel. Som en liten morot, eller ganska stor faktiskt, lottar Petra ut fem priser från sin webshop bland de som bidrar till insamlingen.
 
Fint!

Kommentarer
Postat av: Emma - Från min sida sett

Tack för tipset, där ska jag kika in:)

Kram Emma

2012-11-28 @ 23:10:00
URL: http://franminsidasett.blogspot.com
Postat av: PIAZZAN

Fint Initiativ...:)..ska titta in och bidra

och lycka till med körkortet;) ..själv får dte bli ett pass med en vinterblek fröken ..*ler

Pernilla

2012-11-28 @ 23:25:57
URL: http://www.piazzan.blogspot.com
Postat av: Petra

Tack för att du tipsade, Johanna!

Floras halsband kom idag, föresten. Så fint! Tack! Ska försöka hinna fota henne imorgon, så får du se det in action sen. :)

2012-11-29 @ 16:22:18
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0