Kära tomten...

 
 
Det här porslinet från Åhléns är så fint! Jag vill helst ha koppar men även skålarna skulle passa bra, våra små skålar har minskat i antal och nu blir det ett hopplock när det behövs flera.
Moderskeppets Photoshop-recept har jag bläddrat i på jobbet och skulle gärna ha själv för att kunna gå igenom mer noga hemma.
Mina tofflor har slitits ut och behöver bytas asap! De här från heppo.se har hård sula för att vara skönast att gå och stå en del i. Jag har andra "mystofflor" när jag kryper upp i soffan.
 
Jag har visserligen fyra morgonrockar. En är fin, men kort och passar inte nu när det är kallt, en är urgammal, den är säkert 20 år och inte så kul längre och två är illasittande gratismorgonrockar och nä, en ny skulle sitta fint helt enkelt.
 
Ja, det var väl allt.
 
(Jag kan nog tänka mig en hel del annat också, men inser att det finns vissa begränsningar då våra barns listor är betydligt längre och jag förmodar att det finns någon slags kvot per hushåll.)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Porslinet är jättefint. Jag skulle också behöva uppdatera våra köksskåps innehåll med lite nya tallrikar och skålar.

Kram Linda

2012-11-21 @ 12:54:21
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0