Veckans vill-ha!

Det börjar ju onekligen närma sig advent, tre veckor kvar ungefär. Det är inte klokt! Jag skulle gärna uppdatera vårt julpynt en del och har sett fint hos flera av de stora butikskedjorna. Grå tygstjärnor fick följa med hem från ikea, en näverstjärna från åhlens köpte jag när jag var i Stockholm och mossa och fina grenar tog vi hem från skogen i lördags.
 
 
1. Rentrofé Blomsterlandet 299 kr, kanske ett alternativ till Brigby´s mjukdjurstroféer?  2. Pall Blomsterlandet 399 kr, finns både den här stickade varianten och en med fuskpäls. Jag tycker stickat känns rätt.  3. Pappersstjärna Rusta 79 kr  4. Ljusstake Blomsterlandet 149 kr, den här måste jag nog åka och titta på!  5. Kruka Blomsterlandet 19.90 kr  6. Glögg Granit 79 kr, vet inte hur den smakar, men snygg är den.
 
Blomsterlandet överraskar med sina pressbilder på dekoration till julen, jag har slutat åka till just Blomsterlandet för att de har så dåligt med snittblommor, men det får kanske bli en tur dit ändå. På Rusta köpte vi papperstjärnor till barnens rum förra året, kanske blir det någon ny i år. Och så Granit, som med sina naturliga och enkla produkter alltid får mig på fall.

Kommentarer
Postat av: creando

Blomsterlandet verkar vara ett ställe att åka till. Många bloggar visar finheter därifrån :)
Kramar

2012-11-06 @ 09:15:01
URL: http://creando-kicki.blogspot.se
Postat av: Anna

Goosh, så mycket fint du hittat! Jag vill också ha nästan allt! Särskilt renhunvudet! Lovely!

2012-11-06 @ 21:41:17
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Så fint kollage...! Den där pallen ser så snygg ut på bild. Har inte sett din live än.

(Psst! Vi tar inte bort dig, fattar fortf inte varför du inte flyttas upp i Fabriken...Dumt!)

2012-11-06 @ 21:55:58
Postat av: Queen of Kammebornia

Så mycket fint!

2012-11-06 @ 22:05:33
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0