En snart-ettårings önskelista

Eller mammans kanske.
 
 
En pusselpall från Bonde of Sweden
Korgar, de här finns på Åhlens
Mini-Kånken från fjällräven, men vilken färg ska vi välja?
Babypulka, den här från Biltema
Ljusslinga med fjärilar, Watt & veke, skulle passa perfekt ihop med hennes fjärilstavla
Xylofon i trä, föreställer mig att ljudet är behagligt, blaelefant.se
Nattlampa, kanin, familyroom.se
En docka i lämplig tyngd och storlek för en liten tjej, den här från Krabat
Och så Kapla, som jag blivit tipsad om
 
Det här är alltså vad jag kommit på hittills. Dessutom kommer vi önska oss Expedit från Ikea och böcker. Vi skulle behöva något skönt att sitta på vid spjälsängen också. Jag hade ju även siktat in mig på det fina tältet från HM´s All for Children-kollektion, men det tog slut snabbare än snabbt tyvärr.

Kommentarer
Postat av: creando

Ja, en Kånken måste man ha iallafall. Det tror jag förbättrar barndomen avsevärt :) :)

Kramar

2012-10-24 @ 16:21:31
URL: http://creando-kicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0