Who put´s you back together?

 
Jag ser inte särskilt mycket på tv. Jag följer som jag skrivit tidigare Roomservice, ser gärna Leila och Jamie Oliver om jag råkar sitta i soffan när det sänds, och när Desperate gick såg jag varje avsnitt jag kunde. Grey´s Anatomy missade jag av någon anledning, men jag förstod under säsongerna som gick att väldigt många fastnade direkt och jag ångrade lite att jag inte sett från början men ville inte börja mitt i.
 
När jag var hemma med vårt första barn och dagarna mest gick ut på att amma och få honom att somna, började jag se House, och hann nog se hela serien som fanns då, under min ledighet. Nu med lilla A bestämde jag mig för att börja se Grey´s, och såg flera avsnitt åt gången. Verklighetsflykt, egentid och avslappning, ofta med en bit choklad, lite fruktsallad eller en god smörgås på kvällen. Jag såg alla avsnitt som fanns och är nu alltså ikapp och ser fram emot säsongsstarten ikväll. Det blir nog en bit kokoschoklad och en kopp te till!

Kommentarer
Postat av: creando

Gostund!
Jag brukar aldrig lyckas följa något, så det blir hela serier på en gång i efterhand här :)

2012-10-04 @ 00:13:13
URL: http://creando-kicki.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0