Framtiden

 
Den här hösten innebär förändringar på flera sätt för mig och min familj. Jag gick tillbaka till jobbet igen efter 9 månader hemma med vår lilla A. Det känns såklart lite tråkigt att inte vara hemma med henne och stora A på dagarna. Nu är den tiden förbi. Men det är även skönt att fokusera på något annat än att vara mamma 24 timmar om dygnet. Dessvärre hann jag inte jobba många dagar innan jag blev uppsagd, helt utan förvarning. Som tur är har jag ett halvårs uppsägningstid. Det innebär att det inte är någon akut situation än, men det finns definitivt en oro, varje dag, över hur framtiden kommer att se ut.

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Allt brukar ordna sig. Och förändringar kan innebära förbättringar, nya tankar och nya idéer. Hoppas du kan känna lugn i oron också. Kram!

2012-09-24 @ 08:19:13
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0