Stjärnor på toaletten

Vi har en liten toalett på nedervåningen, gästtoan skulle man kanske kalla den om det inte vore så att det är den även vi använder mest eftersom vi är mer nere än uppe, där det stora fina badrummet finns. Vi gjorde en liten snabb renovering när vi bott in oss. Vi satte vitmålad panel på väggarna och skulle byta golvet senare. Nu har det gått 9 år sedan vi flyttade in och den, vad ska vi säga, kräkmönstrade, mattan ligger fortfrande kvar. Och inte är det läge att byta den nu heller.
 
Så istället fick det bli en miniförändring som säkert knappt märks för de flesta, men ändå något jag stört mig på ett tag. Vi har krokar och små hyllor med stjärnor på. Stjärnor med marin känsla, röd, vit och blå. Jag tycker ju om stjärnor, men det marina går inte hem hos oss. 
 
 
En dag här för nån vecka sedan fick jag bara nog, skruvade ner krokarna och sprayade helt enkelt stjärnorna med kopparsprayen. Säkerligen kommer jag tröttna på det också, men just nu känns det bra! Och nu vet jag ju hur enkelt det är när jag vill ändra igen.

Kommentarer
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Snyggt! Så små saker kan göra så mycket! :)

2013-04-23 @ 10:13:59
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Postat av: Berså

Kopparsprej är verkligen så himla fiffigt!! Och snyggt..:)

2013-04-23 @ 16:57:16
URL: http://bersabutik.blogspot.com
Postat av: Lissen

Vad fint det blev och trälådan kompletterade fint!

2013-04-24 @ 21:19:18
URL: http://lissento.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0