Kalaskakor

Vi har många födelsedagar att fira i april, i år har vi slagit ihop mitt, min svägerskas och barnens kusiners firanden och har ett gemensamt kalas i helgen. 74 år tillsammans. Jag har bakat Kickis kakor och eftersom mat- och bakbilder inte är min starka sida, jag har liksom fullt upp med själva fixandet i köket för att kunna tänka foto samtidigt, så visar jag hennes snygga bilder på kakorna!
 
Foto creando
 
Hos Kicki hittar ni också receptet, som var oerhört enkelt! Jag har även gjort små chokladbitar, egentligen en seg kladdkaka med en god glasyr på och skuren i små bitar istället för att ätas som vanlig kladdkaka. Det kommer ju att finnas tårta också. Många små bakverk är bäst enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mums! Ser galet goda ut!

2013-04-27 @ 13:02:07
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se
Postat av: creando

Se där ja! Kul att du gillade bilderna :)

... och kakorna :)

Svar: Väldigt goda!! Hoppas det var ok att jag lånade en bild?!
Johanna Dolk

2013-04-27 @ 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0