Bokprojekt

För flera månader sedan blev jag tillfrågad om jag ville utforma en bok och det har jag pysslat med hemifrån nu när jag slutat mitt gamla jobb på tryckeriet. Det är en självbiografi som också innehåller en hel del bilder och några konstverk. Personen som skriver boken är lokal men känd i hela landet och i vissa kretsar även utomlands, så det finns nog många som skulle vara intresserade av att läsa och bläddra i biografin.
 
Det börjar närma sig slutet av korrektursvängar fram och tillbaka, utskrifter och tillägg. Några bilder väntar och en del arbete återstår, men det är en ära att ha blivit tillfrågad och roligt att jag får göra det här som jag ju tycker är väldigt kul.
 
Bilder ur "Remake Ikea".
 
Appropå bok så fick jag, när jag fyllde år, en bok av min syster. "Remake Ikea". Idéer, inspiration och förslag på hur man kan göra om sina gamla Ikea-möbler, eller hur man kan använda dem på ett lite annorlunda sätt. En bok som är rolig att bläddra i och som kan ge tips på nya användningsområden. Om vårt kök hade varit större skulle jag gärna gjort ett litet minikök i något hörn. Det är både väldigt fint och praktiskt att ha en lekplats där man faktiskt är väldigt mycket. Det är roligt om man, som på bilderna ovan, kan göra miniköket i samma stil som det fullstora.

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Åh, vad spännande! Kram!

2013-06-29 @ 23:32:04
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Lissen

Vad roligt att du blivit tillfrågad, vilket spännande projekt!

2013-06-30 @ 21:53:46
URL: http://lissento.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0