Veckans vill-ha!

Jag har verkligen kommit igång med träningen nu, det är jätteroligt och skönt! Jag är så pass igång att jag inte vill missa planerade träningspass och igår när min vän som aldrig brukar vilja gå i affärer ringde och ville ha sällskap valde jag faktiskt att träna som jag tänkt istället för att åka med och titta på kläder. Inte för att jag heller är den som älskar att gå runt och leta efter det där speciella, utan mer för att det hade varit roligt att göra det tillsammans.
 
 
Jag skulle behöva lite nya träningskläder, det får hamna på önskelistan till kommande födelsedag för den som är intresserad. Allt på bilden kommer från Stadium, som jag tycker brukar vara bäst, kläderna är från Casall och Soc. Jag tycker om när linnet inte är helt tight och jag skulle verkligen behöva ett par träningstight till, ett par kortare kanske eftersom vi närmar oss en varmare säsong.
 
Jag går på ett för mig nytt pass och ett pass som är helt nytt för klubben, Get Fit och Functional Moves.

Get Fit är högintensivt funktionellt pass, där vi arbetar med enkla helkroppsövningar och främst egen kroppsvikt. Fokusering ligger på hög puls i intervallform och vi kombinerar/alternerar kondition med styrka. Vi arbetar individuellt i helgrupp och formatet tillåter att arbeta helt efter egen förmåga, vilket gör att alla kan vara med – nybörjare som erfaren, otränad som vältränad. Det är du själv som tillsammans med oss sätter taket - eller lyfter taket!

Functional moves är upplagt efter hur kroppen är byggd och fungerar och målet är att stärka och balansera kroppens alla funktioner. Du tränar styrka, kondition, stabilitet, rörlighet och balans. Efter ett pass känner du dig ordentligt genomtränad. Du får en komplett träning för din kropp – och det kommer att ge dig fantastiska resultat.


Kommentarer
Postat av: Lissen

Jag går på Sensia och varierar mina pass.
Är också på gång, träningsmässigt :-)

2013-02-27 @ 22:18:27
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: creando

När man är så duktig förtjänar man nya träningskläder. Det finns verkligen sämre saker att lägga sina pengar på :)

Kramar

2013-02-27 @ 22:32:56
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Nilla Tankebubblor

Det är kul med lite nytt! Jag är sugen på nya träningskläder nu, men hittade ingenting jag gillade på Stadium igår... Jag får leta vidare.

2013-02-28 @ 11:14:33
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0