Gubbar i rad

Igår när jag kom hem efter träningen lyste det rött i vårt lilla jordgubbsland igen. Jag började plocka i handen men insåg snabbt att det inte skulle få plats på långa vägar. Då blev det jordgubbar i en lång rad på broräcket innan jag hämtade en skål för att kunna ta in dem. Perfekt efter-träning-snacks på kvällskvisten.
 
 
Idag har jag bara ett barn hemma och ute är det storm. Lilla A sover nu och jag har konstaterat att man hinner rätt mycket med bara en liten hjälpreda. Vi har städat båda barnens rum, tvättat och hängt två maskiner med tvätt, plockat i och ur diskmaskinen, läst bok och sett på Byggare Bob, gjort lunch och bytt kläder på dockorna och klockan är inte ens ett.
 
Ikväll har jag två smyckesbeställningar som väntar och kanske hinner jag kika in på några bloggar också. Det är så mycket man vill hinna med på sommaren!

Kommentarer
Postat av: Karin A

Härliga bilder! Finns ju inget bättre än egenodlade jordgubbar. :) Kram!

2013-07-16 @ 17:53:34
URL: http://photographybykarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0