Veckans vill-ha!

I förra veckan visade Liw, Fina lyan, produkter ur Ikeas pappersshop. Det finns massor av fina papper, askar, snören och annat till presenter, men även anteckningsböcker och annat. Jag gjorde en mental inköpslista medan jag bläddrade på sidan.
 
 
 
Det är grafiskt, lekfullt och färgglatt på samma gång. Och bra priser, det är ju Ikea. När min inköpslista började bli klar såg jag att det tyvärr inte gick att köpa nåt ur shoppen online. Dessvärre finns inte heller produkterna på vårt Ikea enligt lagersaldot. Jag hoppas de kommer in i sortimentet!
 
 
 
Jag vet egentligen inte när jag skulle ha användning för en anteckningsbok, men om inte annat kunde den få bara vara fin, för det är den. Det svåraste var att välja vilken av alla färger och omslag som var finast.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Elva

Oj, vad mycket fint! Var jättelänge sen jag var på ikea. Tack, för fin kommentar hos mig!
Kram

2013-06-25 @ 23:30:20
URL: http://elvornashem.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0