Furudröm

Nu sitter vi här i en stuga där allt är i furu, möbler, väggar och dörrar i samma gulnade träfärg. Men så ska det väl vara när man är på fjällsemester! En stor stuga med plats för många fler än vi är och just nu fylld av en massa gott att äta.
 
Barnen sover, eller ligger i sina sängar iallafall, efter en blåsig dag fylld med skidor, bastu och disco. "Det här är den bästa dagen" sa ett av barnen, trots att vi fått medla en del. 
 
Jag hade tänkt visa bilder på furudrömmen, eller från skidspåret, eller på fjälltoppen i solen, men jag rokar helt enkelt inte ladda in bilderna från kameran. Jag har semester!
 
Imorgon hoppas vi att det blåder mindre och så ska vi avsluta dagen med bowling.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannis

Det låter skönt med semester!
Bra att du njuter.

Igår provade jag att göra en tröja (som du inspirerade till) men det blev inte bra. Tror jag hade för mycket färg så det rann in under spetsen.
Men skam den som ger sig heter det ju så jag provar igen=))

2013-03-07 @ 04:27:24
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Queen of Kammebornia

Hoppas ni får fina dagar! Viggo fick sitt armband igår och blev helt överlycklig! Vad snäll hon är, sa han :) (du alltså) Jag har tagit några bilder så det kommer ett inlägg så småningom :) Stor kram!!!

2013-03-07 @ 09:40:36
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Linda

O vad det låter härligt att ha semester sådär! Låt kameran va och kom igen när du känner för det.

2013-03-08 @ 00:29:15
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0