Torsdagstema mars moodboard

Sista veckan i mars och skärtorsdag idag. Moster är på väg från Stockholm och vi har varit och storhandlat tidigt på morgonen. Mitt mood i mars har varit upp och ner, ena dagen har känts som semester och nästa har varit lite jobbigare och oron ligger och lurar i bakgrunden hela tiden.
 
Tidningsurklipp från Åhlens och muggar Ikea
 
Dagar fyllda av sol och faktiskt lite värme gör att vårlängtan gör sig mer och mer påmind. Längtan efter tunnare skor och kläder, torra vägar och lökar som börjar titta upp i gräsmattan. Färger som lockar går åt det pastelliga och även lite klarare. Jag provade mina fjolårssommarjeans här om dagen och de passar bra, ett par gröna och ett par i korall. I april kanske de åker på igen.
 
Stjärnsneakers till de allra minsta från HM
 
Jag ska gå igenom Lilla A´s vårgarderob och se vad som behöver kompletteras och vad som finns kvar från storebror. Sötaste skorna har jag redan köpt, de gick bara inte att motstå och jag längtar nästan lika mycket tills hon kan använda sina som till när jag kan plocka fram mina egna.
 
Fabrikens torsdagstema varierar från vecka till vecka och varje medlem väljer själv hur temat ska tolkas och presenteras. För fler inspirerande inlägg, titta in hos inspirationsfabriken!

Kommentarer
Postat av: Catta

Härliga bilder! Ja guuud vad vår och värme är välkommet nu, men så säger de att kylan ska stanna nästan fram till Maj, que?!
Nåja, sol har vi fått en del iallafall..
Tråkigt att du oxå har endo, kram på dig.

Ha en toppendag!
Kram Catta

2013-03-28 @ 13:10:37
URL: http://ljuvamagnolia.blogspot.com
Postat av: Vår Prägel

Längtar också efter de där tunnare kläderna, ja å vad jag längtar!
Kram/ Sabina

2013-03-28 @ 22:29:53
URL: http://varpragel.blogspot.se/
Postat av: ninnie

Fint!! Glad påsk!

2013-03-29 @ 08:41:52
URL: http://ninniesodergren.net
Postat av: Nina Hedberg

Jag längtar också galet mycket efter vår och värme nu. Hoppas hoppas att det kommer snart. Kram Nina

2013-04-01 @ 19:01:34
URL: http://ninahedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0