Veckans vill-ha!

När jag fyllde år fick jag presentkort på lite olika ställen. Det är verkligen toppen med presentkort, pengarna kan liksom inte gå åt till mat eller något annat trist. Lagerhaus ska jag till och några olika klädbutiker. Jag önskar vi hade Granit här i stan, men jag få se fram emot deras webshop istället.
 
 
Här är lite smått och gott från just Lagerhaus. En ny tillbringare till kall saft under soliga sommardagar, med matchande glas, en fin bricka och papperssugrör till det. Skålar kan man aldrig få för många av, en somrig handduk med fjärilar och budgetvarianten av de stilrena diskmedelsflaskorna. Trälådan skulle jag behöva många av, eller någon annan typ av låda att ha papper och annat i på de nya hyllorna i arbetsrummet.

Kommentarer
Postat av: Hannis

Dom snygga flaskorna skulle jag vilja ha!

Håller med dig om presentkort.
Tycker det är bättre än saker eller pengar.

2013-05-12 @ 09:02:11
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Liw - FINA LYAN

fastnade också för rengöringsflaskorna :) Ska köpa dem när köket är klart =)

2013-05-12 @ 20:43:34
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: Plywood and Pears

Jätteläckra grejer! De där trälådorna har jag minst en av i varje rum. De är perfekta till småskrammel som behöver vara framme med helst inte skall synas. Nu får vi hoppas att Granit äntligen får till en webshop för oss som inte bor nära.

2013-05-12 @ 22:18:54
URL: http://www.plywoodandpears.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0