Försmak del 1

Är det på tok för tidigt eller är det okej med det allra första julinlägget redan nu?
 
Att julen kommer tidigt till Ikea har nog inte gått någon obemärkt förbi och snart är det dags igen. Vi som är ikea-fans på facebook har kunnat se några bilder på kommande julsortiment och visst kan man blir lite sugen trots att det är alldeles för tidigt!
 
 
Lysande kristaller som slinga eller lösa att dekorera med. De behöver inte alls vänta till jul utan skulle gärna få vara framme redan nu när mysbelysningen tänds tidigare och tidigare.
 

 
Julgranskulor i olika utförande och färg må vara kul, men jag gillar nog de klassiska bäst. De här som är till häften doppade i glitter ser finfina ut!
 
 
Och vilken strålande idé att göra sin alldeles egna kristallkrona av juldekorationer. Det juliga behöver inte vara så väldigt juligt egentligen, särskilt inte i början när vi plockar fram lite försiktigt. Jag gillar ju som bekant glitter och stjärnor och skulle nog kunna tänka mig att smygstarta ganska snart.

Kommentarer
Postat av: Lissen

Lite glitter i tillvaron behövs alltid vare sig det är jul eller inte.

Ha en fin söndag. // Lissen

2013-10-13 @ 11:05:10
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Johanna

Ser lovande ut! Ska till IKEA på måndag nästa vecka och då hoppas jag att de fått in lite. Satsar på vitt-grått och svat i år men gillar lite coolare prydnader också. Den där "diamantgirlangen" såg fin ut. Kanske något till dotterns rum? :-)

2013-10-14 @ 11:43:17
URL: http://smastadsvillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0