Rosa oktober

Vi är redan inne i oktober och jag hinner inte riktigt med mig. Men jag vill ju, som jag brukar, uppmärksamma den rosa månaden på mitt sätt.
 
Det är bra att bröstcancer uppmärksammas som det gör, men det finns så många andra cancersjukdomar som också är beroende av privatpersoners bidrag. Det är faktisk så att en stor del av svensk cancerforskning är möjlig tack vare privatpersoner. Om det kan man tycka vad man vill, men nu är det så och Cancerfonden gör ett livsviktigt jobb.
 
Delta i utlottningen genom att bidra på ditt sätt! Köp en Rosa produkt, sätt in pengar till Barncancerfonden, starta en egen insamling eller välj något annat sätt att öka möjligheten till forskning. Bland er som skänker valfri summa till någon av Cancerfondens insamlingar lottar jag ut ett rosa armband, värde ca 200 kr.

 

Gå därefter in på min sida på facebook, gilla sidan och skriv en kommentar till tävlingsinlägget hur du bidragit och att du vill delta i utlottningen. 31 oktober drar jag en vinnare!

 

Se fler bilder på mina smycken här.
 
Tillägg
De som vill vara med i utlottningen och inte har Facebook kan naturligtvis lämna kommentaren här istället!

Kommentarer
Postat av: Lissen

Vad fint att du uppmärksammar, cancerfonden med pris från din fina smyckekollektion.

Ha en fin helg. // Lissen

2013-10-05 @ 15:13:48
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: mamma

Som du såg så har jag köpt ett rosa band och så har jag uppmanat mina arbetskamrater att vara med. Kram

2013-10-07 @ 19:51:40
Postat av: Fanny Walhed

Så himla fin månad!

2013-10-10 @ 12:00:20
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0