Söndagsbild på en tisdag...

Ibland hinner man helt enkelt inte med sig, men jag hade ju planerat min söndagsbild och här kommer den. Bara lite för sent. Vi hade en helg full av roliga saker. Kompisar som sov över, fotbollsträning, fisketur med korvgrillning och våfflor över öppen eld och sist men verkligen inte minst, 85-årskalas för min mormor.
 

En spegelblank chokladtårta fylld med hallonkräm och toppad med seg chokladkola och säsongens hallon, riktigt god!
 
Det blev en till arbetsvecka för mig och tiden efter jobb och dagis är knapp. Ibland försöker jag förbereda nästa dags middagsmat kvällen innan för att inte ha allt för hungriga barn, det blir sällan bra då. Idag fick det bli våfflor, efter påtryckningar från storebror. Kycklingen har jag istället gjort iordning till imorgon och även om det inte är så där superkul att stå och laga mat vid åtta på kvällen så vet jag att det kommer vara väldigt skönt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0