Finchoklad och träning

Här om dagen kom min man hem med en fin liten trälåda fylld med fina praliner från en liten ort en bit härifrån. Kvinnan som sålde dem har vunnit flera priser i SM i pralintillverkning och det var blandade smaker med lokal anknytning i asken. Än har jag inte smakat alla, men de jag provat har varit riktigt goda med tydliga smaker.
 
 
Det måste verkligen bli nån ordning på det här med träning och godsaker nu efter sommaren. Jag har tränat hela sommaren, men inte lika ofta som vanligt och så har jag ätit alldeles för mycket choklad. Men är det sommar så är det och jag tycker att man ska unna sig att ta det lite som det kommer under en tid. När hösten sedan kommer känns det lite extra roligt att köra igång ordenligt igen och till veckan börjar det ordinare schemat med fler bra pass i veckan.

Kommentarer
Postat av: Ninelin - we remember moments

Vilken fin liten ask med godsaker.
Det är så mycket som drar igång nu. . . svårt att få tiden att räcka till. kram N

2013-08-28 @ 20:09:45
URL: http://ninelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0