Första veckan

Jag vet inte om sommaren kände på sig att vardagen närmade sig, för det känns faktiskt som höst redan. Vi har säkert en del fina dagar att se fram emot, men jag är tveksam till att det blir så där riktigt varmt igen. I veckan hade vi ett ordentligt åskoväder, och den långa, långa torkan är över. Men som en vän sa, upplägget med tio veckors varm, solig, torr högsommar efterföljt av några dagars regnande är ändå helt okej.
 
 
Den här veckan var barnens första tillbaka i vardagen, lilla A på dagis några timmar tre av dagarna och storebrors allra första dagar på fritids. Spännande och stort! Båda verkar nöjda och är trötta lite tidigare på kvällarna igen. Min sommar med extrajobb och föräldraledighet är slut och ett besök på arbetsförmedlingen blir nödvändigt på måndag. Det har varit skönt med semester även för mig, från arbetslösheten, nu är det nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0