Nytt på hemsidan

Inför marknaden gjorde jag en del nya smycken som jag funderat på ett tag. Normalt gör jag bara smycken efter beställning eller till mig själv när andan faller på. Men nu behövde jag ju lite att visa upp. Droppar och stjärnor är favoriter som funnits i olika versioner tidigare. Nu finns de i nya storlekar och kombinationer. Som vanligt är det fritt fram att komma med egna önskningar om ni vill beställa.
 
 
Droppar till öronen, men även till armband, här på kulkedja, eller halsband. Dropparna finns också i en mindre storlek både till öron och kedjor. Armbanden med hamrade pärlor har jag visat tidigare, här en pärla på varje läderrem. Dessutom den lite tjockare remmen med en dubbelt så stor pärla, 12 mm, riktigt snygg! Remmen finns både i svart och cognacsbrun. Och längst ner, ny hängande stjärna i mellanstorek till halsband eller armband, men även hängande till öronen. Stjärnorna är större än de tidigare som finns som stiftörhängen. Läs mer och se fler nyheter på hemsidan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemlängtan

Å så mycket fint, vad duktig du är! Gillar speciellt de droppformade.

Hoppas att allt är fint med dig och att du har en riktigt fin dag!

Kram, Jenny

2013-05-22 @ 15:08:17
URL: http://www.minhemlangtan.com
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Åh vad mycket fint!

2013-05-22 @ 16:16:37
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/
Postat av: Emma

Åå du gör så mycket fint:)

2013-05-22 @ 21:07:11
URL: http://www.pemsplatser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0