Dirty dancing

Ja, mitt försök att mobilblogga från Chinateatern gick ju så där. Det gick inte att justera bild eller text, så den appen får inget toppbetyg direkt.
 
 
Dirty dancing däremot var riktigt bra! Jag tycker att han som spelade Johnny var rätt lik en ung Patrick Swayze faktiskt och han hade studerat in och fått till hans kroppsspråk väldigt bra. Jag är väldigt nöjd med hela föreställningen och alla var duktiga dansare och musikalartister. Lite extra roligt är att tejen som var Baby kommer från Sundsvall och har dansat tillsammans med min lillasyster under många år.
 
 
Nu är vi på väg hem från Stockholm igen efter en bra helg. Jag shoppade en hel del faktiskt men alla påsar är inte mina, jag köpte ett par skor, en kjol, en klänning, lite saker på Granit, en liten present till storebror och några småsaker tlll kommande adventskalender.
 
Om en stund är vi hemma och jag längtar verkligen efter att få krama och gosa med lilla A och storebror!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0