Vinn ett armband till en vän

Det är verkligen roligt att det är många som klickar in och läser och lämnar fina kommentarer! Som tack vill jag ge bort ett smycke till er. Ett smycke till en vän. För visst är väl vänner oerhört värdefullt? Egentligen skulle jag vilja ge ett till er var, men det går ju inte, så det får bli en tävling.
 
 
För att vara med i tävlingen vill jag att du lämnar en kommentar till det här inlägget och berättar vem du vill ge armbandet till och varför. Den kommentar som är roligast, berör mest eller får mig att önska att jag vore er vän får ett armband hem med posten. Jag kan också skicka armbandet direkt till er vän tillsammans med motiveringen på ett fint kort som en överraskning, lagom till alla hjärtans dag om ni så vill.
 
Tävlingen pågår till och med 29 januari.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: Va smidigt då slipper du kanske fraktkostnaderna på nätet också? KRAMAR

Svar: Ja, precis, han beställer hem till butiken och jag kan köpa där. Perfekt!
Johanna Dolk

2013-01-23 @ 08:28:21
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se
Postat av: Emmy

Åh gud så vackert. Det skulle jag vilja ge till min kära vän Therese. Hon har alltid funnits där för mig, speciellt genom min svåraste tid då min syster blev sjuk och gick bort bara 9 år i cancer. Jag kunde då (kan fortfarande) ringa mina fina vän NÄR SOM HELST. Ibland mitt i natten då kom hon i pjamas... Ibland när hon duschade då kom hon i en handduk bara för min skull och för att ställa upp för mig. Hon är en äkta sann fin människa.

2013-01-23 @ 08:48:32
Postat av: Malin Rydh

Detta armband skulle jag sänka till Elin, hon är en sådan fin vän och stark människa. Hon har haft en tuff period nu, hon är gravid i månad 7, men denna graviditet har varit ett riktigt h**vete för henne. Hon har mått så illa och inte kunnat behålla eller ens äta mat sedan vecka 1! Hon har fått ligga inne på sjukhuset varannan dag för att få dropp för att ork med!

Hon har en underbar man som tagit hand om hus, son och henne och nu mår hon bättre förutom att hon nu fått foglossningen så hon knappt kan gå! Så jag skulle vilja sänka detta till Elin!

Hälsningar Malin

2013-01-23 @ 08:59:51
URL: http://Livetvart.blogg.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

ÅH så fint armband! Jag skulle vilja vinna det till min vän Sandra. Efter att ha träffats varje dag i 1½ år så har jag nu flyttat 50 mil ifrån henne och det känns otroligt jobbigt att inte få träffas. Hon är en sån vän alla kan önska sig som finns där för en i vått och torrt. Just nu är hon inne i en jobbig period med jobb och sjukdom så känns det extra jobbigt att bara finnas där via telefon. Med detta armbandet vill jag visa att jag alltid tänker på henne och finns där även om det är 50 mil ifrån oss! :)

2013-01-23 @ 10:04:30
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: michaela- med syskon i magen <3

älskar armbandet och vill verligen att min vän josefine ska få det.

vi ska alldeles snart får vårt andra barn. vi har ingen som helst släkt i närheten och har varit (och är!!) väldigt orolig för hur det kommer bli den dagen det är dags för förlossning. det tär förstås på mig att gå omkring med den oron. jag kommer bara vilja vara för mig själv när det är dags men med en nybliven tvååring i huset så är ingenting självklart.
också jommer josefine och säger att hon finns! 24 timmar om dygnet! hon jobbar som psykolog och självklart är det inte bara att säga till en patient att hon måste dra. men hon kommer göra så gott det går. hon kommer komma hit mitt i natten om det behövs. lämna och hämta på dagis och vara en fantastisk lektant medan vi föder barn.

hon förstår förstås inte vad detta betyder för oss. det är så svårt att förklara lättnaden. men ett armband. visst vore det ett fantastiskt sätt att visa vår uppskattning på!

2013-01-23 @ 13:21:09
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Queen of Kammebornia

Åh, vad fint! Jag skulle ge det till min son som är 11 år och önskar sig ett armband varje dag. Jag och hans syster har Pandoraarmband som liknar ditt. Idag sa han att meningen med livet är vänskap mamma, vänskap och kärlek! Det tycker jag var fint och därför skulle jag ge det till honom :) Stor kram till dig!

2013-01-23 @ 15:59:05
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Malin

Så fint och stilrent! Jag skulle vilja ge den till min dotter,Ebba. hon jobbar hårt i skolan och ger mig sköna skratt när jag behöver det.

2013-01-23 @ 16:36:09
Postat av: Zarah

Verkligen fint armband! Jag skulle vilja ge det till så många av mina fantastiska vänner men framför allt till min mormor & morfar (de får dela på det hehe) De har funnits vid min sida sen jag var liten, genom glädje & svårigheter. De är ärliga & stöttande, de tror på mig vad jag än gör. De ställer upp med ALLT även om de själva har de svårt. De skänker mig glädje & omtanke. Från att träffa dem varje dag i veckan till några dagar till nu väldigt sällan då jag flyttat är tråkigt! Jag önskar att de alltid kunde finnas vid min sida! De är som mina egna skyddsänglar!

2013-01-23 @ 22:58:57
Postat av: Liw - FINA LYAN

Om jag vann, eller min syster blir det ju, för det är henne jag skulle vilja ge det till. Så är det för att pigga upp henne nu inför en behandling av fibromyalgi som hon fick diagnos på för inte så längesedan, hon är ju faktiskt inte bara min syster utan en vän också... vill att hon ska veta det, speciellt nu!

2013-01-24 @ 13:12:49
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: lilla.u

till min mamma för att hon är en så väldans fin mamma och bra vän. alltid!

2013-01-24 @ 22:59:11
URL: http://llillau.blogspot.comlogspot.com
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så fint.
sv: Åh ja, verkligen supergoda mellanmål! Rekommenderar jag varmt.
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!
Kramar. ♥

2013-01-25 @ 05:05:26
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Marie L-m

Hej!
Detta fina armband skulle jag vilja överraska
min bästa vän, med!
Hon har kämpat mot övervikten och omgivningens
ofta elaka kommentarer ett antal år.
Trodde inte på sig själv, trodde att hon var mindre
värd än andra, reumatisk värk, bara elände
Men för ca 18 mån sedan, bestämde hon sig:
Nu får det vara nog, började träna och ändrade
sin kost.. Har nu gått ner ca 60 kg, och mår
mycket bättre, i både kropp och själ..
Vilken bedrift! Och trots allt tungt, ändå
orkat vara min vän...

2013-01-25 @ 10:21:10
Postat av: Emmaskakel

Jag vill ge ett av dina fina armband till min härliga kompis Jessika. Som alltid får mej till skratt trots många sömnlösa bebisnätter...

Så sant, att ett skratt förlänger livet!

Trevlig Helg!

2013-01-25 @ 12:48:58
URL: http://www.emmaskakel.blogg.se
Postat av: bara anna

Jag ser att det är många här inne som är värda ett sånt fint armband. Många som har det kämpigt på något sätt och skulle bli glada av att få att sånt fint smycke.
Jag tycker det är superfint men unnar någon annan att få det....

2013-01-25 @ 21:36:04
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Petra/Popetotrora

För bara några månader sedan berättade en vän om deras långa kamp i motvind för att få något som de allra flesta bara tar för givet. Jag vill inget hellre än att det ska lösa sig för dom och känner mig så maktlös för att jag inte kan göra något för att hjälpa. Det enda jag kan göra är att finnas där som vän och en sån här fin gåva skulle visa hur mycket och ofta jag tänker på henne.

2013-01-25 @ 22:30:09
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag skulle vilja vinna det underbara armbandet till en fin vän som heter Maggan. Jag har flyttat 80 mil "hemifrån" och vi ses i princip aldrig längre. Ändå finns hon alltid där när man lyfter luren och även om det har gått några dagar så känns det som igår. Då jag även är lite dålig på att säga det jag tänker och känner till folk vore det roligt att skicka detta! Kram

2013-01-26 @ 20:20:55
Postat av: Mamma Elva

För alla magiska fantasiplatser vi skapat tillsammans. För alla fnittriga nätter och dagar som vi inte ville skulle ta slut. För de tårar vi fällt och de kramar vi gett varandra. För den där stjärnklara natten då vi gjorde snölyktor och låg i snön, minns du? För alla ord vi sparat genom att förstå varandra ändå. För popcorn, glass i coca-cola och kinderägg i te, din kreativitet och alla vår kärlek. För våra minnen, vår framtid och för att du varit min underbara vän i 20 år, Tess.

2013-01-28 @ 11:46:04
URL: http://elvornashem.blogspot.se
Postat av: Ebba

Jag skulle vilja ge det armbandet till min mamma. Jag tror aldrig jag kommer få en bättre vän än henne. Hon är lixom den som jag fortfarande håller i handen när vi promenerar på stan för att jag vill visa för hela världen att "det här är min mamma" som om jag vore 6 år och inte snart 26 år. Ingen kan göra mig så tokig och så oerhört glad och tacksam samtidigt. Det finns ingen annan jag skulle vilja ge det där armbandet till.

2013-01-28 @ 18:57:45
Postat av: Hjärtruds Stuga

Om jag vann detta armband skulle jag ge det till min bästa vän Susanne. Vi träffades när vi studerade tillsammans för några år sen. Hon är en riktig vän i alla lägen. I med och motvind.

Kram Karin

2013-01-29 @ 09:30:56
URL: http://hjartrudasstuga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0