Nytt x 2

För ett par veckor sedan bytte jag mobiltelefon, det var dags helt enkelt. "Nu för tiden" är ju de flesta mobiler så stora, den känns klumpigare att hålla i, även om jag börjat vänja mig nu, men dessutom blev jag tvungen att köpa ny mobilväska. Jag gillar att ha ett fodral med plats för några kort för att slippa ha med både plånbok och mobilfodral eller alltid vara tvungen att ha en väska. Jag hade en väska som jag tyckte jättemycket om men den var alltså alldeles för liten.
 
Jag beställde faktiskt hem två olika väskor, den ena var för trång trots att måtten verkade räcka till och den andra kändes inte bra. Det slutade med att jag hittade en alldeles lagom stor plånbok, med fack för kort, sedlar, mynt och mobil. Perfekt! Den är ju lite väl stor för att vara en plånbok, men å andra sidan vet jag alltid var jag har allt och behöver inte flytta kort mellan plånbok och mobilfodral.
 
 
Naturligtvis pimpade jag även den här med en silverstjärna!
 
Lilla A "lånade" mina favoritsolglasögon också, så det blev även ett par nya sånna, båda från Åhléns.

Kommentarer
Postat av: Annelie/ Svart, vitt & rött

Snygg!! Jag skulle också behöva köpa in något sådant ser jag. Här flyttas kort o grejer fram och tillbaka :-) Ha det gott!

2013-07-17 @ 17:00:12
URL: http://www.svartvittochrott.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0