Bloggträff

Man läser ju då och då om bloggare som varit på träff med andra bloggare i närheten. I lördags var jag också på bloggträff, en liten sådan, men en trevlig stund på stan fick jag tillsammans med Lissen. Jag hade med mig ett smycke till henne och vi satt ute och fikade i både regn och solsken innan vi gick på konstutställning.
 
 
Idag är storebror på utflykt med de andra på förskolan som slutar nu till sommaren. De åkte buss imorse, till Hudiksvall, har varit på Mulle Meck, restaurang och innan de tar tåget hem igen ska de mata fåglar och gå på kiosken och köpa färdkost. En dag de sett fram emot länge och jag tror de haft väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Svart, vitt & rött

Oh, vilken härlig blogg!! Jag lägger genast till dig i min blogglista. Återkommer snart och kollar in din blogg mer :-) Måste rusa! Ha det gott!

2013-06-11 @ 15:27:36
URL: http://www.svartvittochrott.blogspot.se
Postat av: Lissen

En jättetrevlig träff och så roligt att möta en bloggvän. Har haft på mej halsbandet i två dagar och fått beröm för det :-)

Kram Lissen

Svar: Vad roligt att du tycker om det och dessutom fått beröm! :-) Kram!
Johanna Dolk

2013-06-11 @ 19:57:20
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Petra/Popetotrora

Kul med minibloggträff. Och lyckans Lissen som fick en sån fin present!

Svar: Ja, det var roligt! Halsbandet var en vinst i en tävling här på bloggen för länge sedan. Vi har bara inte lyckats få till en träff förrän nu.
Johanna Dolk

2013-06-12 @ 06:46:14
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0