Veckans vill-ha!

Väskor alltså, jag tror jag skulle kunna ha hur många som helst! Precis som skor. Nu har jag minskat på skokontot rejält de senaste åren jämfört med hur det såg ut tidigare. Visserligen kanske skorna är dyrare nu för tiden. Jag köpte faktiskt ett par nya förra veckan måste jag erkänna. Ecco, hus sköna som helst och så himla fin somrig färg.
 
 
Men åter till väskor. Jag har inte så många, men tycker om att byta åtminstone efter säsong, och storlek beroende på vad som behöver bäras runt. Men jag hittar ofta snygga väskor som jag önskar att jag kunde köpa. Eller som på senaste tiden, som jag önskar att jag kunde göra själv.
 
 
Den här till exempel. Så snygg! Och helst skulle jag vilja ha just den, men visst borde det gå att göra något liknande själv?! Vi får se vad tiden och lusten räcker till i sommar. Det är ju en typisk sommarväska.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Håller med, den där var riktigt snygg! Kram Mia

2013-06-06 @ 11:54:40
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0