Smarrig söndagsbild

Morsdag idag, en strålande men lite blåsig sådan har vi haft. Dagen började extra bra efter en natt när lilla A för första gången någonsin i sitt 1 1/2-åriga liv sovit hela natten, i sin egen säng dessutom. Fantastiskt! Även om jag inte räknar med att det kommer hända igen på länge. Morgonen fortsatte lyxigt då jag fick ligga kvar i sängen medan de andra gick ner och fixade frukost. Storebror kom upp med ett glas juice och öppnade balkongdörren i sovrummet när det var dags att kliva upp.
 
 
Vid lunchen kollade jag blogg-appen i mobilen och fick nästan en chock när jag upptäckte att jag vunnit en tävling jag var med i och inte vilken tävling som helst! Priset är bland det mest underbara jag kan tänka mig just nu! Vi ska till Gotland och bo hos Anna i deras Guesthouse i Rone på sydöstra Gotland. Helt otroligt och så himla uppskattat och välbehövligt! Tusen, tusen tack!
 
Dagen fortsatte sedan i lyckorus med mysig morsdagstripp till Mellanfjärden där vi fikade goda mackor vid havet och pratade om kommande lilla semester som vi trots allt kommer kunna göra.
 
Söndagsbilden presenteras utan prestige och tvång och varje medlem väljer själv vad som visas. För fler söndagsglimtar, titta in hos inspirationsfabriken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad glad jag blir att du gillade vinsten. Du kändes verkligen som en värdig vinnare. Ni kan ju självklart uppgradera vinsten från dubbelrum till större rum ni vill. Kramen

2013-05-26 @ 21:50:40
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se
Postat av: Hannis

Vilken vinst! Grattis!
Skönt att ligga kvar i sängen en liten stund extra också=))

2013-05-27 @ 04:15:33
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Fint o Fult

Vilken dag!!! Och vilken fin vinst med en tripp till Gotland, grattis!
Ha en fortsatt finfin vecka, kram Monica

2013-05-27 @ 09:58:34
URL: http://fintofult.blogspot.se
Postat av: Jaqueline

vad skönt att inte behöva gå upp mitt i natten! Även om det kanske inte är lång stund så tär det ju.
GRATTIS till vinsten, roligt att vinna en upplevelse och inte "bara" en pryl. När åker ni?

Svar: Tack! Vi åker i juli, det ska bli så härligt!
Johanna Dolk

2013-05-29 @ 19:15:24
URL: http://openworldphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0