Mer koppar

När jag sprayade krukan tog jag också ner vår enkla fönsterlampa och gav även den lite kopparfärg. Sockeln sprayades innan jag bytte själva globen och ställde om timern, för nu är det faktiskt så mörkt på kvällen att man vill börja ha lite mer mysbelysning.
 
 
Nu återstår det mindre roliga arbetet med att putsa alla fönster. Det är nog det tråkigaste jag vet. Det känns så otacksamt eftersom det blir smutsigt så fort igen och dessutom blir det sällan helt bra. Vi har anlitat fönsterputsare flera gånger och det är väldigt skönt, men just nu är det inte läge för onödiga utgifter så det är bara att kämpa på.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Nyberg

Brons är ju faktiskt riktigt, riktigt snyggt! :)

2013-12-02 @ 22:13:10
URL: http://vivereamareridere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0