Vårt berg i september

Naturen så här års är verkligen vacker även om hösten inte alls är min favorit, snarare den årstid jag tycker minst om. Men fina dagar har alla tider sin charm och då gäller det att njuta.
 
 
Den här veckan blev det med kort varsel jobb för mig och därmed långa dagar för barnen på förskola och fritids. Vi har pusslat för att det ska bli så bra som möjligt, vi samåker och släpper av en efter en längs vägen tills det bara är jag kvar. På hemvägen samma sak, jag hämtar upp pappan och därefter barnen. Det är också veckan då det ordinarie träningsschemat börjar, jippi! Favoritpasset Get Fit två gånger och Functional Moves också två gånger. Nu är det slut på sommarvanorna, hösten är här!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja,den är en fantastiskt tid utomhus just nu. Sensommaren är bra fantastiskt!

Tusen tack igen för armbandet! Det är en ny favorit hos mig!

Svar: Vad roligt att du tycker om det och att det kommer till användning!
Johanna Dolk

2013-09-04 @ 19:25:55
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0