En liten stjärna

 
 
På vårt gamla skåp i vardagsrummet hamnade ytterligare en stjärna. En liten variant av den jag gjorde och hängde på ytterdörren. Väldigt lätt att göra och mycket fin.
 
 
Ljusstakarna har fått lite adventsklädsel i form av mossa, kanelstänger och små glittriga stjärnor. I veckan ska adventsljusstaken tas fram och göras i ordning, det blir nog mossa även där. Stjärnorna hänger redan i fönstren, de ger så fint ljus att jag tjuvstartade lite med dem, men adventsstaken kommer inte fram förrrän till advent.
 
Men det är ju den här veckan! Vilket också innebär att 24 små paket ska pysslas ihop de närmsta dagarna...

Kommentarer
Postat av: creando

Jag måste nog sno ihop en sån stjärna. Fint som attans!

2012-11-28 @ 13:28:36
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Petra

Så fint! Precis så där vill jag att julen ska se ut här hemma. Enkelt, växter, natur. Såna där stjärnor har jag gjort ett helt gäng av redan. Stora och små. Har liksom fått lite dille på dom. :)

2012-11-28 @ 15:38:11
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0