Ja tack!

Jag blev lite sugen på babuschkadockor till lilla A´s rum. Jag hade en egen när jag var liten och tyckte om att ta mig in till den allra minsta men tyvärr finns inte den kvar. På inreda.com finns de här fina damerna för blygsamma 3175 kr. Härliga färger och snälla ögon. Men alldeles för dyra för ett barnrum, eller vilket rum som helst i vårt hus. Tyvärr.
 
Då blev jag glad när jag igår var in på Krabat och såg ett gäng dockor stående längst upp på en hylla. Tillverkade i Ryssland och till mycket bättre pris får de nog komma med på lilla A´s önskelista till jul.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh, vad det väcker barndomsminnen. Vi hade en sådan hos mormor som vi alltid plockade isär och lekte med!

Ha en fin vecka!

2012-11-20 @ 18:21:33
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se
Postat av: Fint o Fult

Dom där var ju så fina! Jag fick en för några år sedan när min mamma varit i Ryssland men det var en "jul-babushka" som inte är så många visserligen men väldigt fin och skall snart få komma fram :)
Kram Monica

2012-11-20 @ 22:11:54
URL: http://fintofult.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0