Ester

Tandläkaren var snäll, allt såg bra ut och jag blir kallad igen om två år. Tack för det!
 
Besöket hos optikern tidigare i veckan resulterade inte bara i två nya glasögon. Det blev en ny klänning också. Jag såg den på tjejen som tålmodigt hjälpte mig att leta, prova och leta vidare lite till. Jättesnygg på henne och precis i min färg. Jag tänkte efteråt att jag borde ha frågat om klänningen, men så blev det alltså inte.
 
Då kan ni ju tänka er hur nöjd jag blev när jag råkade hitta just den klänningen och i rätt färg igår när jag surfade runt. Ännu bättre är att den är från gina tricot och alltså inte kostar mer än 199:-. Det är detaljen med dragkedjan i ryggen som gör att den känns lite extra. Till klänningen tänker jag mig att mitt halsband plättar på rad passar alldeles utmärkt.
 
Nu tar vi helg!

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Vilken fin! Och ugglorna är ju jättesöta! Skönt att det gick bra hos tandis!

2012-11-09 @ 16:23:55
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0