30-årsfest

Japp, ikväll blir det 30-årsfest. Att gå på fest hör inte till vanligheterna direkt. Jag hoppas vi kommer iväg och kan stanna hela kvällen, det är nämligen lilla A´s första tillfälle med barnvakt. Hon har varit väldigt reserverad mot andra och är fortfarande till viss del, så det är lite osäkert hur det kommer gå. Men vi är alldeles i närheten, så jag får väl gå hem om det krisar.
 
Den här klänningen från Mexx såg jag i Stockholm och hade gärna köpt om det inte vore för att jag redan köpt skorna och budgeten tillät inte flera så dyra inköp. Det blir en annan klänning, en svart med fuskläderdetaljer och alltså skorna till den. Klackar hör inte heller till vanligheterna så även det blir en utmaning, men eftersom de är från ecco är de faktiskt riktigt sköna.
 
Och så accessoarer förstås. Det kan hända att det blir armbandet från humanity som jag faktiskt gillar jättemycket fortfarande och har flera färger av. Eller så hinner jag knåpa ihop ett eget som jag visar senare isåfall. Och så ett par egna örhängen till det.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som att du kommer att vara jättefin ikväll.

Ha det så trevligt!
Kram Linda

2012-10-27 @ 14:55:09
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0