Sista dagen i oktober

Idag är det dags att avsluta rosa månaden för i år. Min egen insats har varit utlottningen av ett av mina silversmycken och dragningen kommer ske senare idag. Det finns alltså lite tid kvar att delta.
 
Onsdagar innebär ett barn till för oss hemma på eftermiddagarna. Storebror har en kompis som följer med hem från dagis innan de ska på gympa på kvällen. De leker jättebra och sitter ofta djupt försjunkna i legobyggen uppe i storebrors rum, ibland har vi en riddare och en spindelman, eller en brandman och en polis, eller jack sparrows.
 
alcro.se
 
Förra veckan när jag kom hem efter jobbet visade de upp en dans lärt sig till en musikvideo. Lilla A tyckte att det var jätteroligt och hon satt på golvet och gungade med och klappade händerna. Kanske väljer någon av dem dans senare. Storebror skulle gärna gå på streetdance säger han, men just nu är det fullt upp med simskola, gympa under den kalla säsongen och fotboll under den varma.
 
Men, sista chansen nu alltså. Ikväll presenterar jag vinnaren på facebook.
 

Kommentarer
Postat av: creando

Det är roligt med dans. Min yngste son har börjat med street den här terminen och han är urlycklig :)

Kramar

2012-10-31 @ 11:48:22
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Queen of Kammebornia

Ja, tänk att november snart är här... det var ju sommar nyss :) Kram!

2012-10-31 @ 14:55:21
URL: http://queenofkammebornia.se
Postat av: Hemlängtan

Ja, det gäller väl att inte ha alltför många aktiviteter också. Mina barn går bara på simskola just nu men till hösten ökar de nog på med ytterligare någon aktivitet. Dottern tjatar om dans så vi får se :-)

Ha en finfin dag!
Kram, Jenny

2012-10-31 @ 15:16:35
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0