Stora fjärilstavlan

Förra torsdagen visade jag hur jag gjorde mina fjärilstavlor. Den mindre med ram från Ikea gav vi bort i doppresent, men den stora tavlan har vi kvar. Den står just nu i lilla A´s rum, på byrån som egentligen hör hemma i vårt sovrum.
 
 
Tavlan ska så småning om upp på väggen, men tills vi har bestämt hur vi ska möblera i rummet får den vänta på byrån. Bakgrunden är målad på duk med akryl och fjärilarna är stansade i olikfärgat och mönstrat papper. De är fastlimmde på duken och vingarna står ut lite.
 
Men nu tar vi helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker din byrå är så fin. Är det en Hemnes?

Ha en trevlig helg!
Kram Linda

2012-10-26 @ 15:48:48
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0