Fredagsfeeling

Fredag! Är det bästa dagen på veckan? Ibland är det så iallafall. Helgen ligger framför oss, det är lite fredagskänsla hela dagen på jobbet. Om jag dessutom gör något särskilt på kvällen känns helgen ännu längre.
 
 
Ikväll ska göra något jag inte gjort på länge. Jag ska gå på bio. Det har jag inte gjort på minst ett år, innan lilla A kom. Tillsammans med min syster och pappa ska jag först äta mig proppmätt på tapas, och därefter se Batman. Det blir en speciell kväll. Det är inte ofta vi gör något tillsammans bara vi tre.

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Ha det riktigt mysigt! Kram!

2012-09-21 @ 21:16:28
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0