Homemade och handmade

Hemkokt rabarbersaft och chutney finns nästan alltid hos oss, så länge det är säsong, men även då och då på vintern när vi plockar upp ur frysen och kokar. Det har även blivit en uppskattad present och då är det roligt med egna etiketter.
 
 
Jag vill att det ska vara snyggt och är inte tillräckligt nöjd med min egen handstil, dessutom har möjligheten att göra på datorn och skriva ut snyggt gjort att jag vant mig vid det. På mitt "sommarjobb" passade jag på att göra lite roliga etiketter att fästa på burkar och flaskor.
 

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hemlagat är bäst!
Och kul att få som present.

Själv är jag så bekväm att jag köpte mig en flaska rabarbersaft på marknaden=))

2013-07-22 @ 18:11:43
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Emma

Hemmagjort är ju så mycket godare och vilka fina ettiketter, förstår att det är populära gebortpresenter:) Ha de bra, kram emma

2013-07-28 @ 20:49:17
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0