Nya knoppar

Vilken regnig söndag det blev. Typiskt eftersom vi ska till Norra berget med flera andra familjer i eftermiddag och grilla till middag. Det enda som möjligtvis är positivt med en regnig dag på helgen är väl att man får ro att vara inne hela dagen och faktiskt hinner få en del gjort.
 
För ett par veckor sedan fick jag ett mail, från Nillas handelsbod. Jag hade inte hört talas om dem tidigare, men de erbjöd mig att prova några av deras fina knoppar. Jag valde ut några och här är de tre första. De var tänkta till TV-bänken som tidigare faktiskt saknade knoppar helt. Anledningen var att lilla A haft svårt att låta bli att öppna och plocka ur allt innehåll.
 
 
Nu gör vi ett försök och jag är väldigt nöjd med resultatet. Enkla men fina porslinsknoppar. Det blir det där lilla extra. De var svåra att fota eftersom allt teknik tenderar att ta över och det är inte lätt att göra dem rättvisa.
 
Jag fick tre knoppar till som jag har tänkt mig till lilla A´s rum, men det tar lite längre tid att få ordning på än det gjorde att bara skruva fast de här. Och tid är något som vi har alldeles för lite av just nu. Men det kommer!
 
Söndagsbilden presenteras utan prestige och tvång och varje medlem väljer själv vad som visas. För fler söndagsglimtar, titta in hos inspirationsfabriken!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Kul att kika in på din kreativitet här! Hittade hit via Lissen :)
Ha en fin söndag,
Sussi

2013-06-16 @ 16:04:41
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Jennifer - Love and Respect

Rätt häftigt egentligen hur ett par knoppar kan förändra en möbels uttryck. Och det finns ju så många fina knoppar lite varstans. Hittade jättefina i keramik med stjärnor på på Room senast.
Ha en fin söndag

2013-06-16 @ 19:46:02
URL: http://www.loveandrespect.se
Postat av: Malin på pastill

Det ser jättefint ut! Knoppar är ett himlans bra sätt att piffa och ändra stil på möbler.

2013-06-17 @ 22:49:12
URL: http://pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0