Torsdagstema Mönster

Jag märker att jag går på nån slags sommartid i bloggen. Jag är inte riktigt lika flitigt med antalet inlägg och inte heller lika duktig på att besöka och kommentera de bloggar jag tycker om. Men lite så måste det få vara under den korta årstid när man helst av allt är ute och tar till vara på ljuset, solen och värmen.
 
 
 
Sommartiden märks också på vilken typ av inlägg och bilder som presenteras. Inte bara hos mig såklart. Hos Inspirationsfabriken är temat mönster idag. Vintertid hade jag kanske fotat kuddar, gardiner, tapeter eller något annat inomhus. Nu gick jag istället ett varv runt huset och letade mönster.
 
Fabrikens torsdagstema varierar från vecka till vecka och varje medlem väljer själv hur temat ska tolkas och presenteras. För fler inspirerande inlägg, titta in hos inspirationsfabriken!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jättefina mönster du hittat, riktigt kreativt!!
Susanne

2013-06-13 @ 21:56:21
URL: http://www.medsmak.blogspot.com
Postat av: Lissen

Ser ljuvligt ut med hängmatta och solstolar.
Nu på sommaren saknar jag huset jag bodde i!

2013-06-13 @ 22:47:16
URL: http://lissento.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0