Söndagsbild ur tidningen

Sen söndagsbild idag, och det är inte ens jag som tagit den, är det ok? Inget inlägg igår heller. Förklaringen är att jag först var på marknaden och sedan bara ville njuta av vädret. Precis som idag, ingen lust alls att sitta vid datorn eller ladda över bilder från kameran. Jag har förstått att det var tillfällig sommar på besök, imorgon kommer regnet och väntas stanna i flera dagar, så jag gjorde nog rätt i att vara ute och njuta! När vi satt ute och åt middagen idag konstaterade storebror att vi ätit alla måltider ute idag, frukost, lunch, mellis och middag. Det är inte så vanligt, ens mitt i sommaren.
 
Foto st.nu Läs texten här.
 
Mer om gårdagen imorgon, den här bilden, från Sundsvalls tidning, får bli mitt bidrag till inspirationsfabriken denna söndag. Jag och svärmor vid vårt hemmabygge till marknadsbord, med sol på näsan och besökare i blandade åldrar.
 
Söndagsbilden presenteras utan prestige och tvång och varje medlem väljer själv vad som visas. För fler söndagsglimtar, titta in hos inspirationsfabriken!
 

Kommentarer
Postat av: Fint o Fult

Låter väldigt klokt att ta vara på solen! Ja det är fantastiskt med värmen och att äntligen kunna sitta ute och äta... Och vad kul med marknad :)
Kram Monica

2013-05-19 @ 20:51:48
URL: http://fintofult.blogspot.se
Postat av: Mormorsglamour-pyssel och inredning

Vad kul med marknaden, hoppas att du fick mycket sålt av dina fina saker.

Äta ute varje måltid är inte ofta man gör, som du säger ens på sommaren. Så man får verkligen njuta av varje tillfälle som ges.
Kram
Helena

2013-05-20 @ 07:23:18
URL: http://afnord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0