Äntligen!

Granits webshop har låtit vänta på sig, men nu är den öppen och med rätt lösenord är det bara att klicka in och klicka hem. Med samma lösenord får man dessutom 15% rabatt! Ordet är Äntligen.
 
 
När jag gör mina kollage har jag först valt vad det är jag vill visa. Därefter klickar jag oftast runt och sparar ner bilder lite planlöst för att sedan se vilka av bilderna som på något vis känns bra tillsammans i färg, stil och känsla. När jag har tagit bort bakgrunden kring produkten monterar jag in alla bilder och flyttar runt till jag känner mig nöjd. Ibland får inte alla bilder som jag valt ut plats och andra gånger är det något som saknas.
 

Kollagen är roliga att göra och de visar på ett tydligt sätt vad som passar ihop när man vill skapa en viss stil eller känsla. Sedan betyder det naturligtvis inte att jag går och köper allt jag visar och skulle vilja ha. Ofta går det att leta runt hemma och skapa stilen på liknande sätt med sådant som redan finns och komplettera med detaljer.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannis

Eftersom att Granit stängde här så blev jag överlycklig över deras webbutik=)) Perfekt!

Inspirerande med collage!

Svar: Samma här, butiken fanns här också förrut men stängde.
Johanna Dolk

2013-10-02 @ 11:38:39
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Nilla Tankebubblor

Jättefina collage du har gjort! Mina var mera genomtänka förr, nu slänger jag mest ihop lite saker :-) Men det är kul att göra dem och ibland blir det riktigt bra.

Svar: Såg att du också gillar Granit idag! :-)
Johanna Dolk

2013-10-02 @ 12:04:51
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: ANna

Åhh, det har jag missat! Så himla bra! Granit har ju så mycket fint!

2013-10-02 @ 17:46:43
URL: http://husprojektet.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Fasen vilka fina collage. Har en gång i tiden kunnat det där med att ta bort bakgrund men minnet är inte alltid att lita på. ;)

Kram Linda

2013-10-04 @ 12:38:18
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0