Söndagsbild

Första september, det är inte klokt! Nu gäller det verkligen att suga åt sig allt ljus och all värme och njuta av de fina dagar vi får, med lite kläder på, barfotafötter i gräset och vattenkrig, in i det sista. Igår hade vi lite av det, idag är det mulet, regnet hänger kvar i luften efter nattens åskoväder men prognosen lovar en ljusning framåt dagen.
 
 
Igår var det fotbollsmatch, vänskapsträningsmatch med efterföljande fika. Lilla A och jag bakade Leilas äppelmuffins med smul på, mycket goda! Men innan det bjöd vi på pannkaksrullar med nykokt äppelmos i. För nu är det äppeltider!
 
Det får bli min söndagsbild den här veckan, förra söndagen fanns varken tid eller tanke på någon söndagsbild.
Söndagsbilden presenteras utan prestige och tvång och varje medlem väljer själv vad som visas. För fler söndagsglimtar, titta in hos inspirationsfabriken!
 

Kommentarer
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

De där muffinsen gjorde jag för några år sedan. Hade glömt dem men de var ju hemskt goda. Kanske ska ge mig på ett bak idag :)

Svar: Ja, gör det! Det var första gången jag provade receptet.
Johanna Dolk

2013-09-01 @ 09:34:18
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se
Postat av: Lissen

Ser att ni har full fart i livet, en härlig tid
Låter gott med muffins.

Ha en fin söndag // Lissen

2013-09-01 @ 10:37:37
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Jenny

Åh, dom muffisarna hade jag glömt bort. Dom är jättegoda :) Kram jenny

2013-09-02 @ 18:32:03
URL: http://livetarunderbart.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0